J. S. Bach - Prelude and Fugue in A minor, BWV 543
C. Saint-Saens - Ave Maria
G. Ramella - Beata es, Virgo Maria
A. Piazzolla - Ave Maria
M. Lasmanis - Ave Maria III
A. Palma - Tota Pulchra
R. Dubra - Beata es, Virgo Maria
J.G. Rheinberger - Op. 132, Organ Sonata No. 8 in E minor - II. Intermezzo
G. Faure - Ave Maria
V. Bellini - Angiol di pace
G. Caccini - Wawiłow - Ave Maria
J. N. Lemmens - Tota Pulchra
J.A.Auer - Ave Maria
Léon Boëllmann - Suite Gothique - Toccata
Marek Pawełek - ukończył z wyróżnieniem studia na Akademii Muzycznej w Krakowie na Wydziale Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej. Umiejętności gry na organach rozwijał pod kierunkiem prof. Andrzeja Białko. Od 2008 roku jest akompaniatorem chóru Psalmodia Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II. Jako chórzysta współpracował z Krakowskim Chórem Kameralnym, Filharmonią Krakowską, Operą Krakowską, Chórem Polskiego Radia w Krakowie, koncertując w Polsce i za granicą (we Włoszech, w Niemczech, Belgii, Szwecji, na Węgrzech).
W 2009 roku podjął współpracę z Międzyuczelnianym Instytutem Muzyki Kościelnej w Krakowie. Od 2021 roku pracuje jako muzyk - organista w Sanktuarium św. Józefa w Krakowie - Podgórzu. Od 2012 roku związany ze Stowarzyszeniem Passionart. Zaaranżował na różne składy orkiestrowe, wokalne ponad 300 utworów. W 2015 zostały wydane przez Polskie Wydawnictwo Muzyczne jego opracowania kolęd, które to zostały nagrane na płytę przez Chór UPJP II w Krakowie. W 2016 roku był głównym organistą podczas centralnych uroczystości Światowych Dni Młodzieży w Krakowie. Wraz z innymi muzykami aranżował utwory na liturgię ŚDM i towarzyszył w przygotowaniu chóru.
Jako organista brał udział m.in. w Mariańskich Koncertach Organowych, Letnich Koncertach Organowych w Oświęcimiu, Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Zakopanym, Wadowickich Koncertach Organowych, Dniach Muzyki Kościelnej w Archidiecezji Krakowskiej, Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Organowej w Rabce. W 2018 zrealizował cykl koncertów z muzyką organową m.in. we Władywostoku w Rosji. Uczestniczył w kursach mistrzowskich prowadzonych przez znakomitych organistów z Polski i Europy. Realizując partie organów dokonał wielu nagrań fonograficznych muzyki solowej, chóralnej i kameralnej.
Bernarda Grembowiec - absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, na wydz. Wokalno-Aktorskim w klasie śpiewu prof. W.J.Śmietany i dr hab. J.Ozimkowskiego. Doskonaliła swoje umiejętności uczestnicząc w warsztatach wokalnych prowadzonych m.in. przez Ch.Elsnera, P.Eswooda, R.Karczykowskiego a obecnie przez D.Grabowskiego.
Od 2001r. związana jest z Chórem Filharmonii im. K.Szymanowskiego w Krakowie, występując w charakterze chórzystki jak i solistki, pod dyrekcją znakomitych dyrygentów K.Penderecki, G.Chmura, A.Wit, Ł.Borowicz i in. Zadebiutowała na scenie kameralnej Filharmonii Krakowskiej (w 2002r) z cyklem pieśni „Frauenlieben und Leben” R.Schumana z pianistą Mirosławem Herbowskim oraz w 2003r. wykonała arie z towarzyszeniem Chóru i Orkiestry Filharmonii Krakowskiej. Jako solistka brała także udział w festiwalach muzycznych takich jak: Cracovia Sacra, Letni Festiwal Muzyczny w Kalwarii Zebrzydowskiej, Beskidzki Festiwal Muzyki Organowej, Wielkanocny Festiwal L.van Beethowena, Letnie Koncerty Filharmonii Krakowskiej, Royal Festiwal Opera. Posiada zróżnicowany repertuar pieśniowy, oratoryjno- kantatowym, operowy i operetkowy, który prezentuje m.in.na scenie Filharmonii w Krakowie.
Na uwagę zasługuje m.in.(partie solo) w „Messe Solennele” G.Rossiniego, ”Requiem” W.A. Mozarta, „Msza Es-dur”St.Moniuszki,,”Msza Koronacyjna”W.A.Mozarta, „Peer Gynt”( Taniec arabski), ”Hity Moniuszki”( 2019r), koncert z serii Philharmonic Music Summer(2016r), koncert „Mozart con amore.” Brała udział w inicjatywie „Filharmonia Krakowska w Twoim domu” (2020r) nagrywając koncert muzyki operowej. We wrześniu 2020r. wystąpiła w ramach Royal Festiwal Opera w dworze I.J. Paderewskiego w Kąśnej Dolnej.
W (2021r.) wystąpiła w Koncercie Kameralnym z towarzyszeniem 9 wiolonczel w Filharmonii Krakowskiej i Nowym Sączu. W ramach Noc Cracovia Sacra 2022r wykonała partię solową w „Stabat Mater” Ireneusza Wybraniaka OSPPE. W tym samym roku na Małopolskim Kolędowaniu wykonała solo w spektaklu słowno-muzycznym „Betlejemska Gwiazda nad Tatrami”. W koncercie Musica Ars Amanda wykonała arię Halki „Gdyby rannym słonkiem” z opery „Halka” Stanisława Monuszki.
Elżbieta Król-Dryja - absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie zdobyła tytuł magisterski na Wydziale Wokalno-Aktorskim w klasie śpiewu solowego.
Od 2008r. pracuje jako artysta wokalista - alt w Filharmonii Krakowskiej im. K. Szymanowskiego przy wystawianych produkcjach w kraju i za granicą pod okiem znakomitych dyrygentów, doskonaląc kunszt muzyczny.
Z chórem Filharmonii Krakowskiej wykonała Messe Solennele G. Rossiniego (solo-sopran), brała udział w wykonaniu estradowym Carmen Bizeta, koncertach kolęd i pieśni patriotycznych z towarzyszeniem chóru i orkiestry Filharmonii Krakowskiej.
Na indywidualne zaproszenie współpracuje z wieloma chórami, min.: Chórem Opery Krakowskiej, Chórem Polskiego Radia w Krakowie czy Krakowskim Biurem Festiwalowym.
Ponadto brała udział w festiwalach muzycznych, wykonując partie solowe -alt ,m.in. w Cracovia Sacra, Letnim Festiwalu Muzycznym w Kalwarii Zebrzydowskiej, Mariackim Festiwalu Organowym w Krakowie, Beskidzkim Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej czy w Letnim Koncercie Filharmonii Krakowskiej oraz w koncercie operowym Mozart con amore, koncercie operowym na rynku w Sandomierzu, czy ostatnio w Royal Festiwal Opera.
W swoim dorobku artystycznym posiada nagrania płytowe, min.: Msze Łacińską Des- dur St. Moniuszki (alt-solo), Gloria, gloria, in excelsis Deo (alt-solo).
Dysponuje zróżnicowanym repertuarem pieśniowym, operowym i operetkowym oraz oratoryjnym, z którym od kilku lat z powodzeniem koncertuje. Pracę artysty-wokalisty łączy z pracą pedagogiczną oraz pracą naukową w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim.